כל הזכויות שמורות © Diamond Factory 2006-2021
התקשרו:072-220-4444
הכנת קולקציית תכשיטים לשנה החדשה היא משימה מורכבת מאוד הדורשת שילוב של המון גורמים אנליטיים ויצירתיים במקביל.
ראשית, יש לרכז את כל מכירות החברה בשנה החולפת ולחלק את כל הנתונים לפילוח מדוייק.
כמה טבעות אירוסין נמכרו השנה | מה היה טווח המחירים של הטבעות שנמכרו | מה היה היהלום המשובץ במרכז | מה הייתה האיכות אותה בחרו רוב הלקוחות | האם הלקוחות העדיפו זהב צהוב או לחילופין זהב לבן או בכלל זהב אדום | האם טבעות אירוסין המשובצות יהלומי צד נמכרו טוב יותר מאשר טבעות אירוסין שלא משובצות יהלומי צד | אילו סגנונות עיצוביים היו הנמכרים ביותר - האם תכשיטים בעיצובים מיוחדים או עיצובים קלאסיים.
לאחר שאספנו ופילחנו את הנתונים האלו נוכל לקבל מושג בנוגע למה שהלקוחות שלנו העדיפו לקנות ומה הם ציפו לקבל תמורת הסכום אותו הוציאו.
כמה לקוחות שונים ביקרו באתר שלנו | בכמה עמודי קטלוג הם צפו | מהו עמוד המוצר בו רוב הלקוחות בחרו לעזוב את האתר (ולנתח את הסיבה) | כמה זמן בממוצע שהה כל לקוח באתר | כמה מהגולשים יצרו קשר עימנו דרך הטלפון | כמה יצרו קשר דרך שליחת אימייל
עכשיו כאשר מגוון הנתונים הענק מונח על שולחננו ניתן להתחיל בעבודה.
הלקוחות שלנו מחפשים טבעות אירוסין בטווח מחירים ממוצע של 4,500 ₪ והם מצפים לקנות בסכום זה או טבעת סוליטר המשובצת יהלום במשקל 0.4 קראט באיכות גבוהה או לחילופין טבעת המשלבת גם יהלומי צד וגם יהלום מרכזי באיכות גבוהה במשקל 0.35 קראט.
רוב לקוחותינו העדיפו לבחור את אופציית התשלומים ללא ריבית ובחרו בפריסה של עד 12 תשלומים
הבחירה בין זהב לבן לזהב צהוב הייתה שווה 50% לבן ו- 50% צהוב
רוב הלקוחות הישראלים שלנו בחרו בעיצובים יותר קלאסיים מאשר עיצובים פחות סטנדרטים
אנחנו עדיין בתהליך הניתוח המלא אשר בהתאם אליו נתאים את מערך הייצור שלנו לשנה הבאה.
מבטיחים לעדכן