עגילים – הטרנדים הכי חמים

עגילים מזהב לבן


הצורפים ומעצבי התכשיטים, שמגדירים את המגמות החדשות בשוק התכשיטים, בחרו להתמקד ב-2017 באוזניים, מתוך אמונה שזהו האזור בגוף שבו יתחוללו השנה דברים מאוד מעניינים. אם לשפוט לפי מספר מסיבות הפירסינג שאליהן הוזמנו גדולי התכשיטנים שקובעים את האופנה לשנה זו, נראה שעגילי ה-Stud (העגילים הצמודים לאוזן) עושים קמבק מרשים.

אחד הטרנדים הפופולריים הוא ענידת עגילים שונים לאורך תנוך האוזן, בין אם אלה עגילי יהלום צמודים או עגילים משובצים באבני חן פחות יקרות – אפשר לשלב בין מספר עגילים וליהנות מכולם בעת ובעונה אחת. לכן, לא מפליא שאחת מחברות תכשיטי היוקרה יצרה קטע חדש באתר שלה שמוקדש כולו למגוון של עגילים צמודים משובצים אבנים צבעוניות, שאפשר לענוד בבת אחת על האוזן. התפיסה היא ששילוב העגילים מאפשר לכול אישה להחליף את המראה הקודם במראה טרי, רענן וייחודי מאוד.

אתן מוזמנות לערבב ולהתאים מבחר של תכשיטים שכוללים עגילים מזהב לבן, זהב צהוב, כסף או כל מתכת יקרה אחרת, ומשובצים באבנים צבעוניות. לא צריך זוגות, לא צריך סימטריה, אין התאמה של צבעים ואין כללים. עגילים לא תואמים ימשיכו להיות מגמה פופולרית שכנראה תישאר איתנו גם מעבר לשנת 2017.


שלל עגילים על האוזן


הרחבה של מגמת העגילים הלא תואמים, כולל ענידת מספר עגילים על האוזן, היא מגמה שלא תחלוף במהרה. ובאמת, איזו דרך טובה יותר יש לך להביע את האינדיבידואליות שלך, מאשר אוזן עטורה עגילים מדהימים שניתנים להחלפה, מכול הצורות, מכול הגדלים ומכול קשת הצבעים. בין אם אלה חישוקים קטנים, עגילי סיכות או עגילים תלויים, מומלץ לערבב בין המתכות ולשחק עם מידות העגילים, קטנים, בינוניים וגדולים. אפשר גם לענוד על אוזן אחת עגיל אחד בולט בצורת עגיל חישוק גדול, או לבחור בשכבות של עגילים, בדיוק כמו שאנחנו מערימות מספר טבעות על האצבעות שלנו. מעצבי התכשיטים, רובם ככולם, מאמינים שהמגמה של התאמה ושל ערימות עגילים על האוזניים מותאמים אישית, תמשיך לחגוג כי הנשים פשוט נהנות מהאפשרויות המגוונות שמציע שלל העגילים הזמינים היום בשוק.


החישוקים חוזרים


עגילי חישוקים בכול הצורות והגדלים, צפויים לעשות קאמבק. אל תתפלאו אם תראו התחדשות הולכת וגדלה של חישוקים על האוזניים. אפשר למצוא עגילי חישוקים משובצים בפנינים, או מעוצבים בתוספת של צורות שונות שמתלוות על קו המעגל של העגיל. למשל, עגיל עגול וממנו קרניים בגדלים שונים, ממש כמו שמש מרהיבה.


הצהרה של צבעוניות


בתצוגות של אביב וקיץ 2017 נראו בכול מקום עגילים גדולים בצבעים בהירים וזוהרים. סגנון שמזכיר את עגיליה של "ילדה צוענייה" בצד סגנונות של מותגים קלאסיים יותר – רובם מאמצים את המראה החדש. לדוגמה, עגילים תלויים מגולפים ומשובצים באבן ירוקה מבריקה, או באבני אודם, אופל, ספיר ועוד – הם סגנון מועדף בשוק העגילים שיוסיפו נוי וייחודיות לכול בגד, מצב ואירוע.

כל הזכויות שמורות © Diamond Factory 2006-2024