הצעת נישואין אינטימית

עם קצת מזל, הצעת נישואין שלך תהיה חוויה של פעם בחיים. אז לא פלא שאתה רוצה שהאירוע יהיה מיוחד ומרגש. עד שסוף סוף אזרת אומץ לבקש את ידה של אהובתך, עכשיו כל שנותר לך זה למצוא דרך מקורית ומלאת תשוקה כדי לזרוק לחלל האוויר את השאלה: ״התינשאי לי?״. הנה כמה רעיונות להצעת נישואין אינטימית:



אינטימיות בשטח ציבורי

- בחר במקום אהוב על שניכם במיוחד - זה יכול להיות פארק ירוק בשולי העיר, חוף ים מואר בלילה או מסעדה מועדפת - חשוב לבחור במקום שיש לו משמעות אישית לשניכם. כאן, תוכל לבקש ממישהו בקרבת מקום לצלם אתכם יחד, אבל במקום לעמוד לצידה ולחבק אותה, פשוט כרע ברך, הושט לה את הטבעת ושאל אותה ״התינשאי לי?״.


- קבע מראש עם קריקטוריסט רחוב. בקש מצייר הרחוב לרשום דיוקנאות של שניכם ולהוסיף לדמות שלך בלון עם השאלה: ״האם תינשאי לי?״ ולדמות שלה בלון עם התשובה: ״כן״.



לנצל את החופשה ולשאול את השאלה

- תכנן חופשה בחו״ל שתכלול סיור בעיר על קטנוע או על אופניים שכורים. הושט לארוסה את הקסדה שלה, כשהטבעת כבר בפנים, ושאל אותה התנשאי לי?. לאחר שהיא תענה בחיוב, תוכלו לצאת לסיור כיפי ולחגוג בכל רחבי העיר.


- קבע חופשה על שפת הים, וצא עם נערתך לחוף כדי לבנות ארמון מחול. לאחר שהארמון עומד מוכן, נצל רגע שבו היא לא שמה לב, והנח את הטבעת על המגדל הגבוה ביותר בארמון שבניתם. ואל תשכח לשאול אותה, ״התינשאי לי?״.


- אתם חוזרים לחדר במלון לאחר יום ארוך של סיורים בעיר, ומוצאים חדר מקושט בפרחים, נרות ושמפניה - הכל מוכן להצעת ההפתעה המושלמת שלך. כמובן, את כל זה יהיה עליך לארגן מראש.



לשמור על אווירה ביתית

- הדבק על תקרת חדר השינה שלכם או שלה מדבקה זוהרת שאומרת: ״התינשאי לי?״ וכשתכבו את האור, היא תוכל לראות את הכתוב. אפשרות דומה אבל אחרת היא להצמיד מגנט למקרר עם המילים ״התינשאי לי?״.


- תוכל לחזור לימי הילדות, ולכתוב את השאלה ״התינשאי לי?״ בגיר על המדרכה בדרך לביתה.


- כבה את כל האורות בבית והכן מראש שביל של נרות שמוביל למעגל שבתוכו עומדת הטבעת.


- ומה דעתך על הרעיון להשחיל את הטבעת על אצבעה של נערתך בזמן שהיא ישנה? כשהיא תתעורר, הכן לה ארוחת בוקר רומנטית עם שמפניה ותותים עסיסיים.


- קשור סרט קטיפה אדום מצד אחד של הבית לצד האחר. לאורך הסרט השחל פתקאות עם תזכורות לרגעים מושלמים שהיו לכם יחד במהלך החברות. לך לאורך הסרט עם נערתך, עד שהיא תגיע לסוף המסלול, בקצה הסרט תמתין לה הטבעת.



ולבסוף, טיפ קטן. אם הכלה שלך נורא רוצה להחליט בעצמה איזו טבעת אירוסין תעניק לה, זה בסדר גמור. אבל אל תגלה לה שום פרט אחר לגבי הצעת הנישואין שלך, כך שכאשר יגיע הרגע, היא תהיה המומה לחלוטין.



כל הזכויות שמורות © Diamond Factory 2006-2024