אופנת תכשיטי היהלומים 2023

החורף מתקרב ואיתו משתנים פריטי הלבוש השונים. בזמן שרוב חלקי הגוף מתכסים בבדים השונים זה הזמן המושלם לרכוש לעצמך מגוון תכשיטי יהלומים לעונה הקרה, אלו יבטיחו לך את המראה הנוצץ והזוהר גם בימים הקרים ביותר. סקרנו וחקרנו עבורכם מהן מגמות האופנה המבוקשות ביותר לחורף הקרוב והמסקנה היא שחורף 2023 שייך לשילוב הייחודי של שיבוץ יהלומים ואבני חן צבעוניות באותו התכשיט


עגילים - יהלומים ואבני חן יקרות

בתקופת הקיץ איברים שונים בגוף זוכים לתשומת לב מיוחדת, אבל כשמדובר בחורף אור הזרקורים פונה רק למקום אחד - הפנים.


מכיוון שלא ניתן להדביק יהלומים על הלחיים, עגילי יהלום הם פריט חובה בכל מלתחה של אישה והם מתחלקים ל- 2 קבוצות עיקריות - עגילים הנופלים מהתנוך כלפי מטה ועגילים הצמודים לאוזן.


המגמה אשר תשלוט בחורף הקרוב היא של העגילים הנופלים משובצי היהלומים. אלו עגילים שאמנם נענדים בצמוד לאוזן אך משתלשלים ממנה כלפי מטה. ניתן למצוא מגוון רחב של עיצובי עגילים נופלים, בין אם דקים או עבים, בצורת פרח או טיפה, בזהב לבן או זהב צהוב.


חשוב להתאים את העגילים למימדי הפנים והצוואר ובעיקר את היהלומים המשובצים לכל אורך העגיל ההופכים כל עיצוב לנוצץ ומושך את העין.


איפה קונים? בתחום היהלומים כמו בכל עסק אחר, המקום שבו תמצאו את המגוון הרחב ביותר, במחירים הטובים ביותר, מבלי לפחד מזיופים - הוא אצל היצרנים.


מתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן הוא המקום בו נמצאים מיטב הסוחרים, היבואנים והיצרנים של יהלומים ותכשיטי יהלום, ולכן נחשב למקום המועדף לקנייה, כמו כן מקפידים יצרני התכשיטים במתחם הבורסה להעניק אחריות מלאה לכל החיים על כל תכשיט.


כמה זה יעלה לנו? טווח המחירים הממוצע נע החל מ- 3,000 ₪ ועד 8,000 ₪.


שרשראות - משובצות אמרלדים ויהלומים

ימי החורף הקרירים הם הזדמנות מושלמת לשים מעיל יפה ומתחתיו חולצה עם צווארון מעט פתוח, כדי להשאיר מקום לשרשרת.


שרשראות יהלומים הן לרוב שרשראות עשויות זהב לבן או צהוב ותליון מרכזי המשובץ יהלום. בבחירה בין מראה קלאסי ועדין של שרשרת עם תליון יהלום קטן ואלגנטי או שרשרת עם תליון משובץ יהלומים בצורה מסוימת (פרח,מגן דוד, לב ועוד), האופצייה השנייה נבחרה כמועדפת, גם בגלל העיצובים השונים והמיוחדים שקיימים וגם מכיוון שגילינו שעשרה יהלומים קטנים - עולים פחות מאחד גדול במשקל זהה.


איפה קונים? גם שרשראות כמו שאר תכשיטי היהלום,ניתן למצוא את המגוון האטרקטיבי ביותר בטווחי המחירים הרחבים ביותר בבורסת היהלומים ברמת גן.


כמה זה יעלה לנו? טווח המחירים הממוצע נע החל מ- 1,300 ₪ ועד 3,000 ₪.


טבעות -עיצובי הוינטאג' ממשיכים להוביל גם את שנת 2023

טבעות הן עולם ומלואו, עשויות לרוב זהב לבן או צהוב, במגוון ענק של סגנונות, משובצות יהלומים או אבני חן, עבות או דקות, חלקות או חרוטות, אין ספק שכל אישה יכולה למצוא לעצמה טבעות יפות לכל סגנון ולכל מטרה.


טבעות משובצות אבני חן הן הבחירה המועדפת ע״י רוב הכלות העתידיות ומסיבה מוצדקת מאוד. מדובר בטבעת מזהב לבן או צהוב, חלקה, קלאסית ואלגנטית עם יהלום נוצץ בודד במרכז, המתאימה לכל לבוש ולכל עונה ומעל הכל מסמלת ומסמלת את האהבה שלשמה נקנתה.


טבעות אירוסין וינטאג׳ הן טבעות אשר אינן משוייכות לאופנה העכשווית הנקייה והאלגנטית. וינטאג׳ משמעו מיושן, אך בכל הנוגע לטבעות אירוסין אין הכוונה לכך שהטבעות יוצרו לפני שנים רבות, אלא שטבעות אלו בעלות אופי וסגנון נצחי עם השראה עיצובית של תקופות עתיקות יותר.


מגיעות בשלל צורות ועיצובים, עם יהלום מרכזי עגול או מרובע, שיבוץ מלא או חלקי, טבעות מסוג זה מתאימות לנשים בעלות ביטחון עצמי גבוה שמחפשות להחזיר קצת עטרה ליושנה ולענוד טבעת אשר לה יופי ייחודי וניחוח של תקופה אשר חלפה ולא תחזור.


איפה קונים? נכון, לא טעיתם, גם הפעם ובעיקר כאשר מדובר בטבעת הנמצאת תמיד על האצבע ומסמלת את איחוד האוהבים שיוצאים לדרך משותפת, הבורסה ליהלומים היא תחנת חובה במסע החיפושים של כל זוג.


כמה זה יעלה לנו? טווח המחירים הממוצע של טבעות אירוסין המשובצות אבני חן צבעוניות נע החל מ- 2,000 ₪ ועד 8,000 ₪. טווח המחירים הממוצע של טבעות וינטאג׳ נע בין 4,500 ₪ - 9,700 ₪.


אז נסכם בקצרה, אחרי שחיפשנו, קראנו, בדקנו והשווינו מחירים - החלטנו, בין אם מדובר בשרשרת עם תליון מיוחד, עגילים נופלים, טבעת או שילוב של כולם יחד, תכשיטי יהלומים משובצים יהלומים ואבני חן מרכזיות הם ללא ספק הבחירה הנוצצת שלנו לחורף הקרוב והמגמות השולטות שהובאו לפניכן ידאגו למשוך אליכן את תשומת הלב של כולם ולהציב אתכן בקדמת הבמה האופנתית.


לייעוץ עם יהלומן
כל הזכויות שמורות © Diamond Factory 2006-2024