התקשרו:1-801-22-00-22

הבורסה ליהלומים אבא הלל 7 (בית סילבר)
לקוחות ממליצים

תערוכת היהלומים ווגאס 2015

שתפו

 

לקראת סוף חודש מאי 29/05/15 תחל תערוכת היהלומים והתכשיטים הגדולה בעולם אשר נערכת במלון המנדליי ביי. התערוכה אורכת 4 ימים ומסתיימת ב-3 ליוני 2015.

 

כמו בכל שנה, גם הפעם יציגו בתערוכה חברות יהלומים רבות מהבורסה. שכירות ביתן בתערוכה כולל כל העלויות הנלוות של ביטוח, שינוע הסחורה ועלויות הביתן והעובדים מוערכות בכ 20 אלף דולר לביתן קטן ועד עשרות אלפי דולרים עבור ביתנים גדולים יותר.

 

היתרונות למשתתפים בתערוכת יהלומים של ווגאס

מכיוון שזוהי תערוכה גדולה אשר מגיעים אליה סוחרים וקניינים מכל העולם אז העובדה שניתן לפגוש את כל הלקוחות שלך ואת כל המתחרים שלך באותו המקום ובאופן אינטנסיבי למשך מספר ימים רצופים היא רבת חשיבות.

 

יתרון ראשון מדובר בסוג של יוקרה. לארח את הלקוחות שלך בביתן הפרטי של החברה בתערוכה גדולה שכזו נותנת הרגשה של ביתיות ללקוחות ומחזקת את הקשר בין הספקים והלקוחות

 

יתרון שני הוא המכירות שניתן להשיג בטווח זמן קצר ומרוכז של 3 ימים רצופים של מסחר אינטנסיבי. כל הלקוחות והקניינים מגיעים במצב רוח של קנייה והצגה נכונה של הסחורות שלכם יכולה לזכות עבורכם בלקוחות חדשים לחברה

 

יתרון שלישי הוא שתוכלו לראות במקום אחד את כל המתחרים שלכם וללמוד מה הם עושים שלא ידעתם, לאילו נישות חדשות הם נכנסו, מי הלקוחות שלהם (עבודת תצפית) ומהם המגמות בשוק מבחינת ביקושים ומבחינת המחירים

 

ההתנהלות של חברות יהלומים בתקופת התערוכה

העסקים הגדולים בתקופת כל תערוכת יהלומים מתבצעים אחרי שהתערוכה מסתיימת. זה הזמן המושלם לקחת את הלקוחות הגדולים שלכם למסעדה טובה ולהזמין אותם לארוחה. ניסיום העבר מלמד שהיקיפי העסקים גדלים אחרי שתשבו באופן אישי על סטייק ובקבוק יין אדום ותכירו גם את הצדדים האישיים של הלקוחות שלכם.

 

המלצה נוספת היא להכין מבעוד מועד מתנות ממותגות עם הלוגו של החברה שלכם ולהעניק אותם לכל מבקר בביתן היהלומים שלכם. מומלץ לחשוב על מתנה שהלקוח ישתמש בה ביומיום ובכך ייחשף ללוגו שלכם בכל בוקר (לופה, פינצטה.....)

 

הצבת יעדים לתערוכה

הצבת יעדים ריאליים היא חשובה במיוחד בכדי שתוכלו לדעת האם התערוכה הייתה מוצלחת עבורכם. המון חברות יהלומים מודדות את ההצלחה בכמות המכירות של היהלומים בימי התערוכה ובחישוב פשוט של הרווח ממכירת היהלומים מול העלויות של התערוכה.

 

חישוב זה הוא אמנם נכון אך אינו מדוייק. יעדים ריאליים יותר בנוסף לכמות המכירות הם:

 

1-      לכמה לקוחות חדשים הצלחתם למכור

2-      כמה כריטסי ביקור אספתם במהלך התערוכה שתוכלו להמיר ללקוחות בעתיד

3-      כמה קשרים עם ספקים חדשים הצלחתם להשיג

4-      האם הצלחתם לעשות משא ומתן עם הספקים שלכם על מנת להוריד את העלויות שלכם

5-      שיתופי פעולה עם יהלומנים אחרים ממדינות אחרות משלכם

 

הישגים אלו אמנם אינם נמדדים בהינף יד אך השפעתם החיובית על החברה שלכם תהיה מכרעת במידה ותתנהלו בצורה מקצועית ומסודרת בהכנתכם את יעדי התערוכה ובניהול נכון של כל הנתונים אותם השגתם בימים שלאחר התערוכה.

משרדי דיימונד פקטורי ממוקמים בבורסה ליהלומים, בין תל אביב ורמת גן. בואו למשרדנו ובחרו מקולקציה עשירה ואיכותית.

כתובתנו:אבא הלל 7 (הבורסה ליהלומים) ר"ג טלפון: 1-801-22-00-22 Sales@DiamondFactory.co.il

כל הזכויות שמורות © Diamond Factory 2006-2017