התקשרו:1-801-22-00-22

הבורסה ליהלומים אבא הלל 7 (בית סילבר)
לקוחות ממליצים

המגמות בענף היהלומים לעתיד הקרוב

שתפו

 

 

הפוסט הזה לא אמור לחדש דבר לאנשי האינטרנט אך בהחלט יחדש ליצרני היהלומים הותיקים אשר מתמודדים עם משבר קשה וירידה בתפוקת העבודה שלהם משנה לשנה עד שכבר הגיעו למצב בו רוב היהלומנים העצמאיים יושבים חסרי מעש ומסדרונות הבורסה שוממים מקניינים מקומיים או בינלאומיים.

 

ההכרה במצב החדש ונקודת המפנה של היהלומנים

החברות הגדולות זיהו את הפוטנציאל הטמון באינטרנט עוד לפני מספר שנים והחליטו להפנות משאבים רבים לטובת פיתוח ערוצי השיווק ברשת.

ישנן 2 סיבות עיקריות אשר מסבירות מדוע לא כל חברות היהלומים עושות מעבר זה. הראשונה היא שלא כולם זיהו את זה בזמן ויש חברות רבות שעדיין לא זיהו והפנימו שהיום כל המסחר עבר לאינטרנט. הסיבה השנייה היא העלויות הגבוהות הנזקקות לצורך פיתוח ערוצי שיווק ברשת. 

 

ההערכה היא שמרגע שמתחילים לבנות את המותג ברשת ועד שמתחילים למכור ולהרוויח יושקעו בפרוייקט כ - 1 מיליון דולר ויחלפו להם לפחות שנתיים. סכום זה ופרק הזמן הגבוה מונע מרבים לעשות את הצעד הכל כך מתבקש.

 

ישנם פתרונות נוספים למי שאין את הסכומים לפיתוח

המון יהלומנים פונים לזירות המסחר הגדולות כדוגמת איביי לצורכי שיווק ומכירה אך לדעתי זו טעות גדולה מאוד מכיוון שפעילות זו צורכת משאבים רבים של כסף וזמן ומרגע החדירה לשוק ועד תחילת המכירות והמעבר לריוחיות יעבור פרק זמן של לפחות שנה וגם אז למעשה יש להם חנות תכשיטים קטנה בתוך קניון ענק. להתבלט במתכונת הזו זוהי משימה קשה עד בלתי אפשרית ובתור אחד שבקיא מאוד בזירות המסחר השונות ליהלומים בארץ ובחו"ל אני יכול לספור על יד אחת את המוכרים שבאמת מרויחים כסף מפעילות זו. שאר החברות מתגלגלות בלבד.

 

לעניות דעתי השימוש עבור יהלומנים בזירות מסחר אלו הוא בלוף מוחלט מכיוון שבתוך עצמם הם מרגישים שהם עושים צעדים על מנת להכנס לעולם האינטרנט אך למעשה הם נכנסים לעולם האינטרנט הלא נכון מכיוון שלצמוח מפה יהיה להם מאוד מאוד קשה.

 

 

ההמלצות שלי ליהלומנים שרוצים לפרוץ ברשת


דבר ראשון הוא ללמוד לעומק את החומר: תקדישו זמן ללימוד, לפחות 3-6 חודשים. תקראו בפורומים, תלמדו מעט את הז'ארגון המקצועי (מה זה SEO, SEM...)

 

התמקדות בנישה אחת: אלא אם המשאבים שלכם אינם מוגבלים, אתם צריכים לבחור את הנישה בה אתם מתמחים ויודעים להציע את העסקאות הטובות ביותר ועדיין להרוויח

 

הכירו את המתחרים שלכם: למדו לעומק את כל השחקנים המתחרים איתכם על אותה הנישה. מה המחירים שלהם, איך פועל שירות הלקוחות שלהם, איך הסחורה מוצגת.......

 

דמיינו את האתר שלכם: תכנון מוקדם חוסך המון כסף. הגדירו לעצמכם בדיוק מה אתם רוצים להציג וכיצד ואז תבנו את האתר בהתאם ולא ההיפך כפי שהרוב עושים.

 

 

כמובן שמה שרשמתי פה הם רק טיפים בסיסיים והעבודה והדרך להצלחה באינטרנט היא ארוכה, רבה ומפרכת.

לשאלות ניתן לפנות אליי במייל sales@DiamondFactory.co.il


משרדי דיימונד פקטורי ממוקמים בבורסה ליהלומים, בין תל אביב ורמת גן. בואו למשרדנו ובחרו מקולקציה עשירה ואיכותית.

כתובתנו:אבא הלל 7 (הבורסה ליהלומים) ר"ג טלפון: 1-801-22-00-22 Sales@DiamondFactory.co.il

כל הזכויות שמורות © Diamond Factory 2006-2017